tisdag 22 februari 2011

Välkommen till/ Welcome to Pappersgalen - Papercrazy

Välkommen till min nya blogg som kommer att handla om papperspyssel. Jag kände att min förra blogg "Använt & nytt" blev alldeles för rörig för att vara intressant. Eftersom jag är fullständigt tokig i papper, hoppas jag att du som också är det, kommer att titta in här då och då. Min ambition är att bloggen ska vara tvåspråkig, så att besökare från andra länder också ska känna sig som hemma här.


Welcome to my new blog which will display paper crafting only. I felt that the contents of my other blog "Använt & nytt" were all too messy to attract anybody's interest. Since I am totally crazy about paper, I hope that anyone who might feel the same way, will pop in here every now and then. It's my ambition to keep this a bilingual blog, so that visitors from other countries will feel at home here.

1 kommentar:

  1. Ja det kan vara skönt med en helrenovering ibland ;) Grattis till nya bloggen & Lycka till!
    Tycker bilden på dig är så härlig, man blir glad av att titta in hos dig :)
    Kramar Annelie

    SvaraRadera