fredag 18 mars 2011

Colour Challenge - Färgutmaning

Lena has a colour challenge running right now. Grey plus one other colour, white and metal colours are ok to add. I chose pink to go with the grey and white. The card is rather small approximately 9x11 cm.

Lena har en färgutmaning som pågår just nu. Grått plus en färg, vitt och metallfärger går bra som tillägg till dessa. Jag valde rosa till det grå och vita. Kortet är ganska litet cirka 9x11 cm.



Thanks for stopping by. If you leave a comment, I'd be happy to visit you too :)

Tack för att du tittade in. Om du lämnar en kommentar så hittar jag till dig också :)

5 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort du har gjort till Lena sin utmaning:) Mycket snyggt och jag gillar dom färger som du har andvänt dig utav:)
    Bilden/ motivet är så himla gulligt:)
    Lycka till med utmaningen:)
    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg, kramar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart kort, det här gillar jag massor!
    Lycka till i utmaningen!
    Trevlig helg,
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Åh wow så jättefint ditt kort är!! :)
    Så fint motiv och fina dekorationer, kanon.
    Så kul att du hittade till mig och ville vara med i min utmaning. :)
    Tack så mycket för ditt jättefina bidrag. :)
    Ha en jättetrevlig fredag och helg.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  4. Hej. Kortet var jättefint. Kul att du vill vara med i vår utlottning. Ha en bra helg. Kram från oss.

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart kort du gjort.. gilligt motiv :D

    SvaraRadera