fredag 22 april 2011

Spring Colours Again - Vårfärger igen

I just love those light colours of spring, particularly light green. Working with this box kept me happy all along :) It was entered into a challenge at Scrappekammeret: Challenge #29

Jag verkligen älskar de ljusa vårfägerna, speciellt ljusgrönt. Jag känner mig så glad när jag får hålla på med såna färger och det var så roligt att altra den här asken. Med den deltar jag i utmaningen hos Scrappekammeret: Utfordring #29 Alt er tillatt!!





When it was time to take the photographs the sun was rapidlly setting, so I had to go out in the garden to catch some light, thus the dry grass and autumn leaves :)

Thanks for stopping by today. Wishing you a peaceful Easter.


När det var dags för fotografering var solen på väg ner med en hiskelig fart, så jag fick gå ut i trädgården för att få tillräckligt med ljus. Det är därför det är torrt gräs och gamla höstlöv på bilden :)

Tack för att du tittade in idag. Önskar dig en fridfull påskhelg.

8 kommentarer:

  1. Åter igen har du gjort en jättesnygg och vacker ask i underbara färger och detaljer:)
    Riktigt snyggt och jag gillar:)
    Önskar dig en jättetrevlig och GLAD PÅSK:)
    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Nydelige sommerlige farger du har på esken din! Lekker pynting!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    --klem--

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig vår ask.. som en riktig karamell :D
    Trevlig påsk

    SvaraRadera
  4. Superfint och vilka härliga färger du har använt!

    SvaraRadera
  5. En jättefin ask i härliga färger!
    Hoppas att du har haft en trevlig påskhelg & har kunnat njuta av det underbara vädret!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  6. Hej på dig:)
    Tack snälla för ditt trevlig besök och din trevliga rader om min röda korg:) Blir så glad över sådana rader så snällt av dig:)
    Vilken tur att du inte är trött på mina korgar för det kommer flera framöver ha ha ha:)

    Önskar dig en underbar dag och vecka och var rädd om dig:) Massor med kramar från Lilla Pyssel Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  7. For en herlig sommerlig eske! Nydelig med blomstene og båndene!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvaraRadera
  8. Tittar in så jag inte missar något fint hos dig:)
    Ha en toppen dag och var rädd om dig:)
    Kramar från Lilla Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera