lördag 28 maj 2011

Gift Box - Presentask

Hello everybody! Hope you are enjoying your weekend to the fullest :) I've been busy in my crafting room today and this is what I came up with, a gift box and a tag. It will be a gift to somebody very special...

I'd like to enter these items into the following challenges:
Sukkersött: Utfordring #126 Vis oss din stil
PaperPlay Challenges: '11 - Week 21 - Blossoms and Blooms
Papirdokkene: Utfordring #4 skisse

Hej allesammans! Hoppas att ni verkligen njuter av veckoslutet :) Idag har jag varit pysslig och det här är resultatet, en presentask och en tag. Det kommer att bli en present till någon väldigt speciell...

Jag vill delta i ovanstående utmaningar. Hos Sukkersött skulle man visa upp sin stil, och min är nog ganska sockersöt :) och romantisk. Hos Papirdokkene skulle man följa en skiss och använda färgen blå. Eftersom asken är väldig liten, var det svårt att få med någon text på den. Därför blev det en tag som tillägg. En ganska fri tolkning av skissen, men det är upp till Papirdokkene att besluta om jag kvalificerat mig till utmaningen.





Below is the sketch from Papirdokkene. I didn't manage to include the text, thus the tag.



Thanks for stopping by. Take good care of yourselves, and hope to see you soon again.

Tack för att du tittade in. Sköt om dig, och så hoppas jag att vi "ses" igen.

7 kommentarer:

  1. Underbart vackert!!!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Underbart söt liten ask, jag älskar boxar och askar av olika slag, är på gång med några Maja-askar, ser att även du gillar dessa papper.
    Tack för fin kommentar i min blogg, tror som du att vi har ungefär samma stil.
    mvh Eva

    SvaraRadera
  3. Men den är ju helt bedårande söt den lilla asken med den fina tagsen

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken vakker ask!! Blåfargen er nydelig og du har pyntet så fint :) Det er nok en mottaker som blir veldig glad :)
    Ha en fin søndag!

    SvaraRadera
  5. Dette var lekkert! Og morsom å se annen tolkning av skissen. Herlige farger, og nydelig med blomstene og båndet!

    Takk for at du deltar hos oss Papirdokker, og lykke til

    Smil fra Anne:)

    SvaraRadera
  6. For en herlig tolkning av skissa :) Gøy å se noe annerledes :D

    Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
    *Linn

    SvaraRadera
  7. En nydelig tag og lekker eske du har laget:-))
    Flott pyntet også.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvaraRadera