söndag 17 juli 2011

Flower Power

The theme for Anonyme Scrappere's current challenge is Flower Power. Can't deny it's one of my favourite themes *lol* I think this little gift box is right up that alley, isn't it? I made it for a dear friend of mine but before I gave it to her I filled it with luxury chocolates.

This box was also entered into:
Allsorts Challenge Blog: Week 112 - Free & Easy July

Temat hos Anonyme Scrappere är just nu Flower Power. Kan inte neka till att det är ett favorittema för min del :) Den här lilla asken följer väl blomstertemat till punkt och pricka, eller? Jag gjorde den till en riktigt kär vän, men innan hon fick den fyllde jag den med lyxiga chokladpraliner.


Thank you for stopping by. Your visits are always most appreciated as are your comments. Hope you would like to pop in tomorrow, because then I will reveal what I've worked with for my third post at Countryscrap. Have a nice day!

Tack för att du tittar in. Alla besök är alltid högt uppskattade, liksom alla kommentarer. Hoppas du vill kika in i morgon, för då kommer jag att avslöja vad jag har arbetat med för mitt tredje inlägg hos Countryscrap. Ha det så gott!

Kramar, Outi xxx

4 kommentarer:

  1. This is lovley, Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    SvaraRadera
  2. Lekker, nydlig ark du har laget den av. Håper din venn satte pris på det.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvaraRadera
  3. Nydelig boks!
    Regner med at vennen ble superfornøyd med å få denne, og så fyllt med sjokolade- det må jo bare bli himmelsk det!
    Takk for at du deltar hos Allsorts denne uken og lykke til :)
    Klem fra Jill

    SvaraRadera
  4. what a lovely box, the flowers are gorgeous and the card you've used on the box is fab

    thanks for being free n easy with us this week at Allsorts

    hugs

    Amandaxx

    SvaraRadera