söndag 10 juli 2011

Första boken med Bind-It-All

Av en händelse fick jag se en bild på en Bind-It-All hos PY Hobby. Hade aldrig hört talas om den förut. Nyfiken som man är googlade jag och hittade flera bra instruktionsvideor på YouTube. Sen var jag fast! Vill ha!!! Beställde en och fick massor av material att arbeta med på köpet. Mitt första trevande nybörjarförsök ser ut så här:



Det blev också första tillfället att använda en Big Shot. Köpte en sån nyligen eftersom det går att göra så mycket fint med den. Boken är pytteliten och den ska skickas till min kära systerdotter som snart fyller tolv. Det är inte hennes födelsedagspresent, men en liten försmak kanske...

I morgon, måndag, bloggar jag för Countryscrap. Titta gärna in där!

Stora kramen, Outi

1 kommentar:

  1. Aha, så du är också en nybliven ägare till en BIA, jag nappade också på erbjudandet som PY hobby hade, och det var verkligen mycket som följde med i paketet. :)
    Vilken jättefin bok du gjort till tjejen, så glad hon ska bli!! :)
    Ett superfint första försök, jättebra gjort!! :) Visst är det kul och enkelt med BIAn, jag har också gjort en liten bok men inte bloggat den än. Jag tyckte det var hur kul som helst. :D
    Åååh så mycket vackert du gjort sen jag tittade in senast, vad du legat i. :O
    Nu måste jag kika vidare på ditt DT projekt, sneak peek bilden ser riktigt lovande ut. :)
    Ha en underbar dag i värmen.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera