tisdag 12 juli 2011

A Summer Themed Card - Ett sommarkort

Is it obvious that I just have gone on vacation? I tend to have more time to spend both in my crafting room and at the computer :) There are so many interesting challenges running everywhere and now I've got the time to plunge into beautiful designer papers and embellishments. Isn't that a kind of heaven too?

Also the challenges give me new ideas and force me to do things I've never done before. All of this affect my crafting skills in a very positive way and I can clearly see some development since I first started paper crafting.

Well, I just wanted to share some of my thoughts so far. Now over to my latest little project, a summer themed card. There is plenty and I really mean plenty of sparkle from a Gelly Roll Clear Star pen but it doesn't seem to show in the photos. I'd like to enter this card into the following challenges:

Crazy 4 Challenges: C4C95 - Make a SUMMER Themed card
Dream Valley Challenges: Challenge 11 - Summer Theme
Party Time Tuesdays: PTT #24 Blue Skies and Sunny Days

Märks det att min semester precis har börjat? Det känns som att det finns mer tid att spendera både i pysselrummet och vid datorn :) Det pågår så många intressanta utmaningar överallt och nu har jag verkligen tid att dyka ner bland alla vackra mönsterpapper och pynt. Det är väl också ett slags himmelrike, eller?

Utmaningarna ger mig nya idéer och tvingar mig att göra saker som jag inte gjort förut. Allt detta påverkar mitt pysslande på ett positivt sätt, och jag kan tydligt se en viss utveckling sen jag först började med papperspyssel.

Jag ville bara dela med mig av några tankar så här långt. Men nu till mitt senaste lilla projekt, ett sommarkort. Det finns massor, och jag menar verkligen MASSOR av glitter från en Gelly Roll Clear Star-penna på kortet, men det verkar inte synas på fotona. Med det här kortet deltar jag i ovanstående utmaningar.



I hope this gave you some summery feelings. Have a great day!

Hoppas att det här gav lite sommarkänsla. Ha en riktigt fin dag!

Kramar, Outi xxx

2 kommentarer:

  1. So lovely, thanks for sharing!
    Thanks for visiting the Pixie Blog and thanks for the shout out for Pixie, good luck!

    SvaraRadera
  2. What a pretty card! The butterfly is gorgeous!
    Thanks for playing along with the Party Time Tuesdays Blue Skies & Sunny Days challenge. See you again soon!
    ~Renee
    PTT DT

    SvaraRadera