onsdag 20 juli 2011

A Useful Tag - En användbar tag

My niece is looking forward to her upcoming birthday and she ordered som place cards from me. I thought it would be nice if all her friends would be able to use their place cards also after the actual birthday party so I made tags. That way they can be used as bookmarks (studying being so important...) or they can just hang on a door knob to mark the children's territory at home ;-) Well, children being most imaginative I'm sure I won't have to worry about the ways these tags might be used.

This tag was entered into the following challenges:
Stamp, Scrap & Doodle Saturdays: Bookmark
Crafty Catz Weekly Challenge: Challenge 91 Tags
Charisma Cardz Challenges!: Challenge #28 - It's in the stars

Min systerdotter ser nu fram emot sin nära förestående födelsedag och till den beställde hon placeringskort av mig. Jag tänkte att det kunde vara trevligt ifall hennes vänner också fick användning för sina placeringskort efter själva födelsedagsfesten så jag gjorde tags. Då kan de användas som bokmärken (med tanke på hur viktigt det är med studier...) eller så kan de helt enkelt hänga på dörrhandtaget för att markera reviret där hemma ;-) Nåväl, eftersom barn är så fantasifulla behöver jag nog inte bekymra mig för hur dessa tags kommer att användas. Den här tagen deltar i ovanstående utmaningar.



I made three different types of tags and this is the first one. I'll show you another one tomorrow and that one will be slightly more girly. Hope to see you then. Have a great day!

Jag gjorde tre olika varianter av tags och det här är den första. I morgon kommer jag att visa en annan variant och den är något mera "tjejig". Hoppas vi ses då. Ha en superfin dag idag!

Kramar, Outi xxx

7 kommentarer:

  1. Love this fun Tag you made, it's super. Thanks for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

    SvaraRadera
  2. a lovely card! Thanks for sharing in our stars challenge this week at Charisma! Gemma :)

    SvaraRadera
  3. Härliga trevliga tags!
    tycker Eva

    SvaraRadera
  4. Super cute!!!! Thanks for joining us on SSDS! Hope to see you again!
    Tammy

    SvaraRadera
  5. Great book mark. Thanks for joining us at SSDS this week.
    Linda
    http://cardsbylinda.blogspot.com

    SvaraRadera