onsdag 27 juli 2011

The Witch's Hat - Häxans hatt

During July Annelie has had a challenge running at her blog. Participants were asked to make a card anything but square and include one or several buttons into the creation. Finally I have finished mine. I had difficulties to decide what shape I would use and I've been thinking and drawing but nothing came up *LOL* cardmakers block? Anyway one evening when I went to bed an idea came into my head and it was hard to fall asleep. This is the result and I'd like to enter my card into the following two challenges:

made by Annelie - Ett kort med annorlunda form
Paper Play Challenges: '11 - Week 29 - Ribbon, Lace and Buttons

Under juli månad har Annelie haft en utmaning på sin blogg. Den går ut på att göra ett kort med annorlunda form och använda en eller flera knappar på det. Äntligen har jag lyckats göra ett. Jag hade så svårt med att tänka ut någon bra form och har gått och grunnat och skissat utan resultat. Finns det något motsvarande skrivkramp när det gäller papperspyssel??? Hur som helst, en kväll när jag hade gått och lagt mig fick jag en idé och sen var det svårt att somna. Här är nu det färdiga resultatet och jag vill delta i ovanstående två utmaningar med kortet.



Thanks for your visit. Have a great day!

Tack för ditt besök. Ha en finfin dag idag!

Kramar, Outi xxx

3 kommentarer:

  1. Åh vilken läcker hatt, den är verkligen jättefin!!
    Den idén måste jag försöka komma ihåg till Halloween-korten sen!
    Jaa du, pysselblock känner jag absolut till, tycker det var en väldigt bra liknelse med skrivkramp. Man vill så gärna men får inte till det riktigt...
    Tack snälla för ditt härliga bidrag, är jätteglad att du lyckades övervinna blockeringen så att du kunde vara med i min utmaning :)
    Lycka till!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Cool hatt! Ett "måste" till halloweenpysslet i höst :)

    SvaraRadera