torsdag 29 september 2011

To My Grandchildren - Till barnbarnen

Saturday a week ago we had a little family reunion and I had prepared some papercrafting activities for our grandchildren, two girls aged nine and threee. They painted and decorated a couple of boxes and I was so enjoying all of it that I forgot to take pictures of their efforts:(

So all I have to offer today is a picture of the two boxes I had made in advance and filled with candy for the girls...


I lördags hade vi en liten familjesammankomst och jag hade förberett lite papperspyssel för barnbarnen, två flickor nio respektive tre år gamla. De målade och dekorerade varsin ask och jag var så uppe i alltihop så jag glömde fotografera det de hade gjort:(

Så allt jag har att bjuda på idag är de två askar som jag hade gjort i förväg och fyllt med godis åt flickorna... Känns lite snopet.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att papperspyssla med sina barnbarn, och extra glada måste det ha varit för dem att få en sån fin godisbox!!
    Ha det gott
    kram Eva

    SvaraRadera