söndag 27 november 2011

Paket med tillhörande tag

Bara några timmar kvar tills tiden är ute för månadens utmaning för november. Här är mitt bidrag, ett paket med tillhörande tag. Själva paketet är vikt som en tetra och till den gjorde jag en rund tag som sattes fast med snöre i ett stansat hål i öppningsfliken på asken. Asken hålls stängd med hjälp av den lilla hjärtformade dekorniten. Det är bara att peta ner fliken under hjärtat så sitter den kvar.

Det här var mitt första försök att vika en tetra och det var så roligt så det blir nog en och annan julklapp som hamnar i liknande paket:)




Det här blev mitt andra inlägg idag... får se om det blir ytterligare ett eller om det dröjer till nästa veckoslut igen. Ett problem så här års är ju att det är dåligt med ljus för fotografering. Dagsljus är min favorit, och mulna höstdagar är ingen hit. Om det är möjligt, fotar jag utomhus, men idag, med regn och blåst blev även det lite krångligt. Någon som känner igen sig?

Kramar Outi

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilket underbart tetrapaket+Tag du skapat.Dina färger är så fina.SNYGGT!
    Förstår om du vill göra många fler.
    Tack,för ditt bidrag till Månadens Utmaning och Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Underbart tetrapaket
    Snygga färger

    SvaraRadera
  3. Hej,igen!
    Får tacka för din fina kommentar hos Månadens Utmaning och hoppas på återseende.

    Kram!

    SvaraRadera