fredag 2 december 2011

Pink and White Tri Shutter Card

Good morning to you all! It's still pitch dark and I'm late for work but I so much want to post this before I leave so today I'd like to share a tri shutter card. It's my second one ever but it was so much fun making it I will certainly produce more of this kind:)

I got my inspiration from Sketchy Colors current challenge #95 Pink and White so I'd like to enter my card there and also at Dream Valley Challenges: Challenge 21 Sparkle, since there is plenty of glitter on the butterfly and the flowers. Finally I'd also like to have a chance at Party Time Tuesdays #44 Anything Goes.

Thank you for visiting today. Have a great Friday!
Outi xxx







God morgon! Det är fortfarande mörkt ute och jag är sen till jobbet, men jag ville ändå få det här inlägget färdigt innan jag drar iväg. Idag vill jag visa ett tri shutter card. Jag har bara gjort ett sånt tidigare, men det var så roligt att göra det, så det kommer helt klart att bli fler framöver.

Inspiration fick jag från Sketchy Colors pågående utmaning #95 som är rosa och vitt, så där vill jag vara med, och från Dream Valley Challenges utmaning 21 glitter, eftersom det är mycket glitter på fjärilen och blommorna. Slutligen vill jag också vara med hos Party Time Tuesdays #44 där det är valfritt denna gång.

Tack för ditt besök idag! Hoppas du får en riktigt fin fredag!
Kramar Outi

2 kommentarer:

  1. Your card is beautuiful, love the pink and pretty paper. Thanks for joining in the Dream Valley Challenge!
    Clairexx

    SvaraRadera