lördag 31 december 2011

Top Ten 2011 - Tio i topp 2011

Hello everybody!
Hope you're having a fabulous day! Today being the last day of 2011 I'd like to share my top 10 list over this year. It's been a great year as I feel my creativity and paper crafting skills have developed very much.

Since I started this blog lots of positive things have happened, and that's entirely thanks to all of you who have visited me, and to all of you I've had the honour and pleasure of visiting and gaining inspiration from. Loads of thanks to all of you who so generously share your creativity and tips and advice on everything fun you can do with some patterned paper:)

Wishing You A Prosperous New Year 2012!
Lots of love, Outi


Hej allesammans!
Hoppas att ni har en riktigt härlig dag idag. Här kommer min tio i topp-lista för året som gått. Det har varit ett mycket utvecklande år för mig när det gäller skapandet.

Sen jag startade den här bloggen har det hänt massor av positiva saker, och det är helt och hållet tack vare er alla som har besökt mig, och alla er som jag har fått glädjen att besöka och hämta inspiration hos. Tack alla ni som bjuder så frikostigt av ert skapande och för alla tips och råd om allt roligt man kan göra med lite mönstrat papper:)

Önskar Dig ett Riktigt Fantastiskt Nytt År 2012!
Mycket kärlek, Outi











10 kommentarer:

  1. Vilken härlig 10-i-topp-lista! Jättefina kort, tags, askar och den söta LO:n med Filur. Det är verkligen fina saker du har gjort under året. Beundrar så hur du skapar enkelt, men ändå med så mycket färg! Jag blir alltid glad av att se det du gör.
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  2. O wow vilken härlig inspirerande kavalkad!
    önskar dig Ett Gott Nytt kreativt År...

    SvaraRadera
  3. Verkligen en fin tio i topp lista. Jag gillar asken och kortet som är till konfirmanden. Ljuvliga färger, har du ritat klänningsmallen själv? En massa Gott Nytt År till dig! Kram Katja

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint...svårt att välja favis, men det blir nog klänningskortet med den lilla asken. Gillar hela kitet!
    Gott Nytt önskar jag dig
    kram Eva

    SvaraRadera
  5. Så mye vakkert! Veldig fine fargekombinasjoner du bruker og nydelig pyntet. Hvis jeg skal velge en favoritt blir det det øverste kortet :)

    SvaraRadera
  6. Massor av fint fanns det ju här med...:)
    Jag gillade ditt julkort kanske för att jag är helt förälskad i dessa fina papper från Maja design.

    SvaraRadera
  7. Underbara alster

    God fortsättning

    SvaraRadera
  8. Godt nytt år!
    Så utrolig mye flott! Ikke enkelt å velge ut bare ti prosjekter kan jeg tenke meg.
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvaraRadera
  9. Tack för din fina kommentar under inlägget om min favoritlista!

    Vilka underbara alster du listat!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  10. Hej! :o)

    Vilken ljuvlig tio-i-topp du har att bjuda på!
    Fantastiskt vackra alster allihop! :o)

    Älskar filur-LO:n! Så underbar! Katten är en riktig sötnos och ditt val av färger i kombination med ett kanonfint upplägg skapar en helt oslagbart vacker kreation :)

    stor kram,
    Hanna

    SvaraRadera