onsdag 1 februari 2012

1-Year Blogoversary Giveaway - 1-årsdagen firas med godis!

Dear friends, followers and stray visitors, welcome to Papercrazy 1-year blogoversary giveaway!

On February 22 last year I started this blog and I couldn't imagine what it would bring along. I have got new crafty friends all over the world and I've found so much inspiration everywhere and I'd like to thank you all so much for being there, doing what you do and keeping the papercrafting business running:)


To have a chance to win this giveaway all I ask is that
1. you add your name etc to Inklinkz below. Just click the blue froggy and add your details. You must have a blog.
2. you add the picture, link and details to your blog sidebar to spread the word.

Please note that you do not have to become a follower to have a chance at the goodies.

This giveaway will run until February 22 and the winner will be announced shortly after. I ship worldwide but cannot take any responsabilty regarding customs fees etc. Hope you would like to join in!


Kära vänner, följare och tillfälliga besökare, välkommen till Pappersgalens 1-årsfirande!

Den 22 februari förra året startade jag den här bloggen, och jag kunde inte föreställa mig vad det skulle föra med sig. Nu har jag pyssliga vänner över hela världen och har hittat så mycket inspiration överallt och därför skulle jag vilja tacka er alla för att ni finns, för att ni gör det ni gör, och håller igång hela papperspysselbranschen:)

Vill du vara med och tävla om det här godiset, gör följande:
1. Anmäl dig via Inklinkz nedan. Klicka på den blå grodan och fyll i uppgifterna. Du måste ha en egen blogg för att vara med.
2. Lägg bilden ovan i din sidebar med en länk tillbaka hit.

Observera att du inte måste bli följare av den här bloggen för att vara med.

Firandet pågår till och med den 22 februari och vinnaren kommer att meddelas strax därefter. Hoppas att du vill vara med!

22 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med och fira med dig, Grattis på 1-årsdagen!
    Kramar Annelie

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på 1-årsdagen och jösses vilken fin bloggcandy. Ska gensast ordna med länk i min sidebar.
    Om du kikar in hos mig så finns det en liten sak till dig där. :-)
    Stor kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  3. Det är klart jag vill fira med dig och Grattis.
    Länkar i min sidebar nu!
    Trevlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Självklart vill jag vara med och fira
    Lägger bild med länk i min högra sidebar
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira på ! ;-))))
    Jag är gärna med å prövar lyckan! Har länkat fr min sidebar!
    Kramis
    //Cattie

    SvaraRadera
  6. Klart man vill gratta och dessutom få en chans att vinna!
    /Eva W

    SvaraRadera
  7. Grattis till ettåringen! Jag är gärna med om att få chans till denna fina blogcandy. Har länkat med bild i min sidebar.
    //Pillan

    SvaraRadera
  8. Grattis på 1-årsdagen !! Ja, jag vet för jag startade för snart 2 år sedan . Fick bloggen på min egen födelsedag av dottern. Det har varit en fantastisk tid sedan dess. Ser att du har mycket fint att inspireras av. Jag länkar.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Wow, such a wonderful giveaway. You are so generous!I love these roses and I would so love to have a chance. Hope you have a wonderful weekend.
    Hugs, Rosalee

    SvaraRadera
  10. This candy looks great! Beautiful roses! Thank you for this great chance! I have put a picture of your candy on my blog with a link back to yours.
    Love Pearl x

    SvaraRadera
  11. Grattis på 1 årsdagen!!! :D

    SvaraRadera
  12. Thanks for the chance to win! I've added your candy to my blog on my candy page here

    xxsquigglesxx(at)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  13. Grattis på 1 års dagen! Jag länkar till min sidebar för klar att jag vill vara med på din födelsedags candy!
    Maja

    SvaraRadera
  14. This candy looks great! Beautiful roses! Thank you for this great chance! I

    SvaraRadera
  15. Jeg deltar gjerne. Nyyydelige blomster og gratulerer med dagen :o)

    SvaraRadera
  16. Åååååå ROSOR som jag använder på 99,9% av alla mina lo´s och dessutom börjar mitt förråd sina på just dessa underbara små rara saker...
    GRATTIS på 1-årsdagen!!

    SvaraRadera
  17. Grattis till 1- årsdagen !

    Jag vill gärna vara med o tävla.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Så klart jag vill vara med på festligheterna.
    Grattis!!

    SvaraRadera
  19. Hello!
    My name is Venus. Happy Bloggiversary! What a fun blog. Thanks for the chance to win lovely candy. I'll be having a Mother's Day giveaway soon. Hope you could join.

    Your new follower
    http://weheartpapercrafts.blogspot.com/

    SvaraRadera
  20. Grattis!! En härlig candy!!

    SvaraRadera
  21. Happy blogaversary! thanks for the chance to win your sweet giveaway. I'll be having a Mother's Day giveaway soon together with my sister Venus. See you there too!

    SvaraRadera