lördag 3 mars 2012

CASE - Kortlift

Hello everybody! Hope you've had a great week and are looking forward to an even more fabulous weekend:) Today I'd like to share a CASE card. This is the first time ever that I have copied and stolen everything, apart from the fact that I didn't have exactly the same papers and embellishments at home. The original card was made by Rosen and it is truly beautiful. Please click here to see the original, and discover all the beauty created by Rosen. I am also happy to say that I am now the owner of Rosen's original card:):):)

Thanks for stopping by today. Take care!
Hugs, Outi


Hej! Hoppas att du har haft en bra vecka och kan se fram emot en ännu mer fantastisk helg:) Idag tänkte jag visa ett kort som jag har kopierat rakt av. Enda skillnaden är förstås att jag inte hade samma papper och pynt hemma. Originalkortet är gjort av Rosen och det är verkligen otroligt vackert. Det kan jag intyga, eftersom det är jag som numera är mycket lycklig ägare av det kortet:):):) Klicka här för att se originalet och allt annat vackert som Rosen skapar.

Tack för att du tittade in idag. Sköt om dig!
Kramar, Outi

5 kommentarer:

  1. Ett fantastiskt fint kort

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. ååå, vilket ljuvlig kort! Det verkligen skimrar vår om den med de underbara färgerna och dekorationerna. Och va fint det blev att vända på själva "skissen". Själv är jag så inrutad i fyrkantiga 6"x6" kort, men det är kanske dags att mera utforska kort i andra format också.
    Hoppas att du får en fin vecka med massor av sol och vårvärme!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  3. Gammaldags sött kort! :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera