onsdag 28 mars 2012

Happy happy! - Glad!!!

Morning all! Just a brief post about being happy:) I've just been published in the header of Scrappa Loss which made me very happy. Not only one, but two of my pieces were chosen for this new header. Go have a look here and guess which ones...

Hugs Outi x


God morgon! Bara ett kort inlägg för att berätta att jag är glad:) Jag såg just att jag har blivit publicerad i Scrappa Loss header, vilket gjorde mig väldigt glad. Inte bara en, utan två av mina grejor blev utvalda för den nya headern. Kolla här och gissa vilka som är mina...

Kramar Outi

3 kommentarer:

  1. Stort och varmt GRATTIS! Det är så roligt att få uppskattning! Svårt att gissa, men jag tror det är det tredje och det sista...
    Må gott
    hälsar Eva

    SvaraRadera
  2. Grattis, så roligt, förstår verkligen att du blev glad!!
    Jag tycker mig också känna igen nr 3 & den sista :)
    Hoppas allt är bra med dig - jobba lugnt! ;)
    Kramar Annelie

    SvaraRadera