lördag 10 mars 2012

A K-Design Card - Ett K-Designkort

Hello everybody! Hope you're having a fab weekend. I surely am. I've been so tired during this week and nothing has been produced in the crafting room. But today I'm happy to show a card made with dp from K-Design's first edition Simpley Grunge. I was lucky to grab some of the few remaining papers of the collection:)

The dp on the front of the card is Simpley Grunge Stone and the dp on the inside is Simpley Grunge Rusty Gear. I just love the grungy, shabby look and colours of these papers.

Naturally I will also enter this card into the challenge at K-Design. This card was also entered into the current challenge at Bunny Zoe's Crafts: Challenge 21 Celebrations. Thanks for stopping by today!
Hugs Outi



Hej allesammans! Jag hoppas att ni alla har en härlig helg. Jag har det verkligen. Under veckan som gått har jag varit så otroligt trött och ingenting har blivit gjort i pysselrummet. Men idag är jag glad över att få visa upp ett kort som är gjort med K-Designs allra första papperskollektion Simpley Grunge. Jag hade turen att få roffa åt mig några av de allra sista papperen av den kollektionen:)

På framsidan har jag använt Simpley Grunge Stone och på insidan Simpley Grunge Rusty Gear. De har en sån härlig, lite "smutsig" industrilook både vad gäller mönster och färger.

Självklart anmäler jag det här kortet till utmaningen hos K-Design. Kortet är också med i utmaningen hos Bunny Zoe's Crafts: Challenge 21 Celebrations. Tack för att du tittade in idag.
Kramar Outi

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort! Älskar färgkombinationen! Läckert!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert kort! Jättesnyggt hur du har byggt vidare på mönsterpapprets ruffighet och dekorerat kortet med så vackra detaljer på både in- och utsidan. Tänk att orange är en så snygg färg, det har jag inte tänkt på tidigare.
    Ha en fortsatt underbar helg!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  3. WOW!! Så läcker kortet blev. :) Det är så otroligt roligt att se vad andra hittar på med papprena och stort tack för senast. Det får vi göra om.
    Kul att du hann vara med i K-designsutmaning med :)
    Och nu är de nya på väg hem och släpps nästa vecka.
    Kram Kattiz

    SvaraRadera