söndag 22 april 2012

Black and White - Svart och vitt

Happy Sunday to you all! Today I'd like to share a card made for the current challenge at Crazy 4 Challenges. The theme is Make your card POP by adding black cardstock. I rarely use black and white only. Then I realized I had these fabulous lacy 3D-stickers in my stash. So, as an exception from the rule, here is a black and white card from me:-)

This card was also entered into the current challenge Shabby Chic at Charisma Cardz. You decide whether this is shabby chic or not. I must admit I have great difficulties to pin point what shabby chic is when it comes to cardmaking. Browsing several blogs shabby chic can be presented exactly like vintage and the other way around. It's confusing, but it won't stop me from joining all the fun;-)

Have a great day!
Hugs Outi



Hoppas ni har en härlig söndag allesammans! Idag visar jag ett kort som jag gjorde till utmaningen hos Crazy 4 Challenges. Temat är att få kortet att "poppa upp" genom att använda svart cardstock. Det är sällan jag använder bara svart och vitt, men så insåg jag att det fanns ett gäng spetsmönstrade 3D-stickers bland mina pysselsaker. Så, som ett undantag från regeln kommer här ett svartvitt kort från mig.

Kortet är också med i Shabby chic-utmaningen hos Charisma Cardz. De får avgöra huruvida det här är shabby chic eller inte. Jag måste medge att jag har svårt för att avgöra vad som är shabby när det gäller kort. Om man kollar på olika bloggar, kan shabby se likadant ut som vintage och tvärtom. Man blir förvirrad men det stoppar mig inte från att delta i allt som verkar roligt;-)

Njut av dagen!
Kramar Outi

4 kommentarer:

  1. Lovely card.
    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    SvaraRadera
  2. pretty card
    thanks for joining us at Charisma
    AllisonX

    SvaraRadera
  3. So pretty,love CAS :)

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week,best of luck!

    SvaraRadera
  4. this is so pretty! bold and packs a mean punch with a cute little image like that. love the way you've given it texture, too! thanks for playing along at Charisma!

    SvaraRadera