måndag 30 april 2012

For A Special Lady - Till en speciell dam

Hello everybody! Hope you've had a marvelous weekend. I sure have:-) On Saturday I went to my first scrap event ever and I enjoyed every minute of it. I didn't produce that much, but I went shopping like I had no limits on my credit card LOL!

Today I feel filled with inspiration and this far I've been crafting all day. "For A Special Lady" is the theme at Dream Valley Challenges this fortnight, so I made my cards female keeping in mind that Mother's Day is approaching.

Now I'd better be off to my crafting room again. We're invited for dinner at the neighbours' later today, and I'm so happy I won't have to start cooking in the middle of a creative flow;-)

Thank you for stopping by today! Enjoy life as much as you can manage.
Hugs Outi


Hej allesammans! Hoppas att helgen har varit bra. Min helg var fantastisk! I lördags deltog jag på mitt allra första scrap event och njöt av varenda minut. Jag producerade inte särskilt mycket, men pysslade hela tiden mellan shoppingrundorna. Det försvann en hel del pengar från bankkontot, men pysselgrejor är ju bland det roligaste att göra av pengar på:-)

Idag känner jag mig full av inspiration och jag har hittills pysslat hela dagen. Eftersom Mors dag närmar sig och jag hittade en passande utmaning hos Dream Valley Challenges, gjorde jag ett gäng feminina kort.

Nu ska jag tillbaka till pysselrummet igen. Vi är bjudna till grannarna på middag lite senare idag och jag är så glad att jag slipper sätta igång och laga mat mitt i det kreativa flödet;-)

Tack för att du tittade in hos mig idag! Njut av livet så mycket du förmår.
Kramar Outi

4 kommentarer:

  1. Hejsan, tack för din snälla kommentar om min tavla inne hos Scrapbutiken. Du gjorde mig så glad. Kul att höra att du gillade träffen. Hoppas du kommer tillbaka nästa gång. Säg gärna hej, vill så gärna hälsa...

    kram Helene

    SvaraRadera
  2. How chic and elegant these are! I love the pearls, they look so good! Thanks for joining in at Dream Valley Challenges!

    love Mags B x

    SvaraRadera
  3. Cute cards.
    Thanks for joining us at Dream Valley challenges.

    Liv

    SvaraRadera
  4. Lovely cards- very elegant indeed!! :)
    Thanks for sharing with us at Dream Valley this time!! :)
    hugs, Rachel x

    SvaraRadera