fredag 27 april 2012

Inzpira onlinekurs

Nu måste jag bara berätta om min senaste upptäckt och upplevelse! Länge har jag varit nyfiken på Inzpiras onlinekurser. Alla verkar lika intressanta och det svåraste var egentligen att välja vilken jag ville gå först:-) Så bestämde jag mig för kursen i Art Journaling och jag är så GLAD! Massor av spännande tekniker att upptäcka och utforska. Ja, jag har precis bara börjat, och ser fram emot alla tre månaderna som man har tillgång till hela kursen.


Det första jag gjorde i morse var att sätta på datorn för att kolla in ett par kursavsnitt. Snart måste jag iväg till jobbet, så det blev inget experimenterande i pysselrummet, men i eftermiddag när jag kommer hem.... då ni! Så räkna med att det kommer att visas upp ett och annat experiment i den här bloggen framöver:-)

Är du nyfiken, så gå in på Inzpiras informationssida. Det finns en liten gratis prova-på variant för den som vill veta ungefär hur kurserna går till. De flesta av kurserna kostar 200 kronor och jag lovar, man får verkligen valuta för pengarna!!!

Hoppas ni får en trevlig fredag allesammans! Här lyser solen just nu, och bara det gör ju att man blir lite gladare:-)
Kramar Outi

5 kommentarer:

  1. Detta låter spännande...Lycka till!
    Trevlig helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad intressant det låter! Ser framemot att få se dina alster sen!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Detta har jag också tänkt testa men har bara kommit till introkursen än så länge, verkar jättekul!
    Ska bli roligt att se dina experiment sen :)
    Finfina alster som du pysslat med här nedanför!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Spännande....ser fram emot att få se vad du lärt dig :)

    SvaraRadera
  5. oo, va spännande! Det ska bli jättekul att se vad du skapar. Så smidigt med Online-kurser som går att titta på när man har tid och inte heller platsen spelar någon roll.
    jag måste bara säga också att kortet nedan med den lila känningen är ju så snygg. Du är så duktig på att göra dessa klänningar av kaffefilter och de blir ju så fina.
    Ha en trevlig valborg!
    kram
    Rosemarie

    SvaraRadera