lördag 7 april 2012

Scraplagrets CC - Inspireras av loggans färger

Jaha, då var det dags att göra något som jag aldrig gjort förut - delta i en cybercrop. Scraplagret har en på gång nu under påskhelgen och den vill jag gärna vara med på. Eftersom snön fullkomligen vräkte ner här igår och i natt så räknar jag med att få mer tid till pyssel än jag trott. Annars skulle jag kanske börjat röja i uthuset eller nåt sånt, och det är ju inte lika roligt som att vara i pysselrummet:) Därför gör det ingenting att snön ligger där den ligger:):)

Mitt första bidrag blir till Scraplagrets CC utmaning 8 - inspireras av loggans färger. Det blev en altrad liten ask. Vitt och grönt skulle dominera. Övriga färger är svart (finns på fjärilen), rött, blått och gult. Dessutom ska det finnas med något som är urklippt från ett mönstrat papper, så till det har jag använt ett papper med blå fjärilar från Inkido. Det underbara gröna pappret är från Magnolia.

Ha det så gott idag!
Kramar Outi

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att Du ville prova på en crop! Din ask är jättefin! Lycka till!

    SvaraRadera