lördag 14 april 2012

A Washi Tape Card - Ett washitejpkort

Hello all! Hope you're having a fabulous Saturday. I surely am:) Very early this morning we woke up to the sound of a cat fight next to our bed. When the cats were separated from each others claws and yaws I decided there was no point in trying to get back to sleep. So... plenty of time for browsing the Internet for inspiration and then off to the crafting room.

Yesterday I got a delivery containing washi tape. I love all those colours and patterns of the tapes. I rarely use black on my cards so I thought I'd give it a serious try today. The sketch used is from Sketchy Colors challenge #112 and this card was entered into the very same challenge. It was also entered into the current challenge at Anything Goes Challenge Blog.

Thanks for stopping by today!
Hugs Outi




Hej alla! Hoppas ni har en superhärlig lördag. Jag har det i alla fall. Mycket tidigt i morse vaknade vi till ljudet av kattslagsmål bredvid sängen. När katterna var åtskilda, tyckte jag inte att det var någon mening med att försöka somna om. Så det gav massor av tid till surfning och inspirationsinhämtande. Och så bar det av till pysselrummet.

Igår fick jag hem en massa washitejp. De finns ju i så otroligt många härliga färger och mönster. Det är sällsynt att jag använder svart på mina kort, så jag tänkte ge det en chans idag. Washitejpen beställde jag från PY Hobby som har superbra pris på den.

Skissen är från Sketchy Colors utmaning 112 och kortet är med där, liksom hos Anything Goes Challenge Blog.

Tack för att du tittade in idag!
Kramar Outi

5 kommentarer:

  1. Kult kort! Flott design og elsker kombinasjon av svart, hvitt og rødt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Så fint det blev med tejpen, gillar det röda mot svart, fint att få lite tips, är dålig att använda min tejp.
    Trevlig helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Det blev ju helsnyggt.
    Alltid kul att se vad man kan göra med washitejpen
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Wow this is stunning, I love the colours, thanks for joining our challenge at Anything goes, hope to see you again soon, Gaynor DT xx

    SvaraRadera
  5. Rødt og svart er sååå stilig! Et fantastisk flott kort!
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvaraRadera