tisdag 19 juni 2012

Butterflies - Fjärilar

Hello!
Hope you've had a great start today enjoying life to the fullest. This morning I finished a CAS card with butterflies. Those of you who know me a bit know that I love butterflies. During summer I go chasing butterflies with my camera along the roads in the forest . At work I have planted a herbaceous border with plants preferred by butterflies. I love watching the action there on calm sunny summer days.

I was inspired by colour challenge #136 at The Play Date Café and this is my interpretation. This card was also entered into the Wags'n Whiskers Stamps Challenge 81 Paper Piecing.

Have a nice day!
Hugs Outi


Hej!
Hoppas att ni har fått en bra start på dagen och är i färd med att njuta av livet i fulla drag. I morse avslutade jag ett CAS-kort med fjärilar. Dem av er som känner mig lite, vet att jag älskar fjärilar. På sommaren brukar jag jaga fjärilar med kameran längs vägarna här i skogen. På jobbet har jag planterat en rabatt med fjärilsväxter. Det känns så härligt att stanna upp en stund och titta på fladdrande fjärilsvingar där en lugn och solig sommardag.

Inspirationen fick jag från färgutmaning nr 136 hos The Play Date Café och så här blev min tolkning. Kortet är också med i utmaning 81 hos Wags'n Whiskers.

Ha det bäst!
Kramar Outi

1 kommentar:

  1. OHHH! Those butterflies are gorgeous! THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the PDCC.

    SvaraRadera