torsdag 5 juli 2012

Monochromatic Christmas Card - Monokromt julkort

Happy sunny Thursday to you all!

Today I'd like to share a monochromatic card. Working with one colour only has always been a challenge to me, and this was no exception. I like the outcome though. Tearing the papers creating the foreground of the landscape made an illusion of snowy fields. It felt both simple and fun to make the card once I had figured out what I wanted to achieve.

This card was entered into the following challenges:
Winter Wonderland: Monochromatic
Saturday Challenge: Challenge #192 Christmas

Live well!
Hugs Outi


Hoppas ni alla har en härlig solig torsdag!

Idag vill jag visa ett monokromt kort. Att använda enbart en färg har alltid känts som en utmaning för mig, och det här var inget undantag. Dock är jag nöjd med resultatet. Att riva pappren som utgör förgrunden i landskapet skapade intrycket av snöiga vidder. Det var både enkelt och roligt att göra kortet när jag väl fått idén om hur det skulle se ut.

Det här kortet deltar i Winter Wonderland: Monochromatic och Saturday Challenge: Challenge #192 Christmas.

Ha det så gott!
Kramar Outi

4 kommentarer:

  1. oh I love the monochromatic color choice or your creation, just perfect for our challenge at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx
    ps I have 1000 follower candy if you are interested :)

    SvaraRadera
  2. oops forgot to say, thank you for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx

    SvaraRadera
  3. Thanks for joining in with the 'Secret Crafters Saturday challenge' this week.
    Hugs Sonia xxx

    SvaraRadera
  4. Vilket fint julkort du har gjort! Älskar de stämningsfulla färgerna och de rivna kanterna som får mig att tänka på en snörik vinterkväll uppe i fjällen. Jag blir så imponerad av dig och andra som gör julkort nu på sommaren. Jag har funderat på att göra något också för jag har massor av vintriga papper och stämplar, men lusten är helt bortblåst. :-)
    Ha det gott!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera