måndag 20 augusti 2012

Colourful Butterflies Art Journal Page

Hi all! Hope you've got beautiful memories of this summer. It's still warm in southern Sweden, but the first birch leaves have started turning yellow. Butterflies are still around though...

This is one of the pages of my first (and so far only) art journal. It's an old book which was purchased at a thrift shop. Half of the pages have been torn out, and I've used a couple of those pages for the butterflies. The pages were first coloured with Distress Ink and then I used a butterfly stamp. After some fussy cutting the page was finished. I love the mix of colours and there will be more of this kind of art journal pages:-)

I'd like to enter this into the current challenge at That's just so cute: So Cute Color #20. Colour challenges are great:-)

Thanks for stopping by today!
Hugs Outi



Hej alla! Hoppas att ni har fått fina minnen av den här sommaren. Hos oss är det fortfarande varmt, men de första björklöven har börjat skifta i gult. Men fortfarande fladdrar en och annan fjäril omkring...

Det här är en av sidorna i min första (och hittills enda) art journal. Det är en gammal bok som jag köpte på loppis. Hälften av sidorna revs ut och jag har använt ett par av dem till att göra fjärilarna. Först färgades sidorna med Distress Ink och sen stämplade jag fjärilar på dem. Efter lite pilligt jobb med att klippa ut fjärilarna var sidan färdig. Jag tycker mycket om blandningen av färger och det kommer att bli fler av den här typen av sidor:-)

That's just so cute har en härlig färgutmaning på gång, och det här får bli mitt bidrag.

Tack för att du tittade in idag!
Kramar Outi


4 kommentarer:

  1. Åååå, så fine sommerfugler i alle regnbuens farger. I liiiiike :)

    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvaraRadera
  2. nyyydelige sommerfugler altså.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvaraRadera
  3. Så herlig side, lekre sommerfugler altså!

    Takk for flott bidrag!

    SvaraRadera