söndag 16 september 2012

Early Christmas - I tid inför jul

Hello! Today's efforts at cardmaking resulted in a Christmas card. Yes, I know, autumn has just begun, but knowing myself well enough I'll be happy to have that pile of cards waiting when December is due;-)

Submitted to the following challenges:
Anything Goes Challenge Blog: Challenge 75 Early Christmas
Cupcake Craftroom: September Challenge Pretty Pastels
Sparkles Christmas Challenge: Challenge 20 Sparkle & Bling

Thanks for visiting!
Hugs Outi




Hej! Dagens ansträngningar i kortmakeri resulterade i ett julkort. Ja, jag vet, hösten har precis börjat, men eftersom jag känner mig själv ganska väl nu, kommer jag att vara glad att det finns en hög med kort som ligger och väntar när jag plötsligt upptäcker att december har börjat;-)

Tack för besöket!
Kramar Outi

5 kommentarer:

  1. Fin, gammaldags känsla i ditt kort. Tycker! :)

    SvaraRadera
  2. Really pretty card!

    Thank you for sharing with us at Sparkles Christmas challenge, good luck!
    Hugs Shell xx

    SvaraRadera
  3. So very gorgeous, honey, I love this! Thanks for joining us at the Cupcake Craftroom!

    Mary J x

    SvaraRadera
  4. A fabulous card!

    Thank you for sharing at Sparkles Christmas Challenges this time
    Good luck in the draw

    Shaz x

    SvaraRadera
  5. Oh my this is absolutely gorgeous! I love all your layers and details! Thank you so much for sharing this gorgeous beauty with us at The Cupcake Craftroom with us this month!

    SvaraRadera