måndag 24 september 2012

Tag

Hello fellow crafters! Today seems to be a wonderful autumn day. Leaves shifting colours and sun shining from a clear blue sky. I couldn't wish for more beauty in my life right now. I'll soon be off to work, but first I'd like to share a simple little tag I've made for the current challenge at A Blog Named Hero.

Thank you for stopping by. Your comments are greatly appreciated:-)
Hugs Outi


Hej alla pysslare! Idag tycks det bli en fantastisk höstdag. Löven har börjat skifta färg och solen lyser från en klarblå himmel. Kan man önska mer skönhet i livet då?

Snart ska jag iväg till jobbet, men jag tänkte hinna med att visa upp en liten enkel tag. Den är med i utmaningen hos A Blog Named Hero.

Tack för ditt besök idag. Och tack för alla kommentarer. De uppskattas verkligen:-)
Kramar Outi

2 kommentarer:

  1. Gullig tag!
    Tack för stämpeln som kom för länge sen, men jag har nog inte tackat förut tror jag!! Nu gör jag det!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. En jättesöt tag & ditt julkort här under är fantastiskt vackert! Och det rosa med symaskinen..så fint!

    Nej det är knappt jag hänger med själv bland alla inlägg just nu...;)
    Försöker få ihop lite till mitt bord till Hantverksmarknaden på lördag - såg du tiden sen, 11-14 - vore jättekul om du hade möjlighet att titta förbi en stund :)
    Precis som du så skapar jag ju gärna efter utmaningar & de måste ju bloggas i tid så då fyller det på lite - kommer snart ännu mera ;) men det är som sagt inte vanligt inne hos mig :)

    Jo jag har anmält mig till scrapträffen, var på väg att höra med dig häromdagen men så...ja du vet hur det är... Ska du vara med?

    Ha det bäst!
    Kram Annelie

    SvaraRadera