fredag 12 oktober 2012

Clean and Simple

Thanks for dropping in today! The weekend is due and I'm so looking forward to some calm and quiet days. I've taken on a small crocheting project which I hope I will finish. Apart from paper crafting I love fabrics, embroidery, knitting etc. Today, though, I'd like to share a CAS card which I'd like to enter into the current challenge at Crafts and Me Challenges: Challenge 105 Anything Goes.

Wishing you a fabulous weekend! Hope to see you soon again.
Hugs Outi


Tack för att du tittar in idag! Nu är det helg och jag ser verkligen fram emot ett par lugna dagar. Jag har påbörjat ett litet virkningsprojekt som jag hoppas få färdigt. Förutom papperspyssel gillar jag tyger, broderi, stickning etc. Inte så att jag är särskilt bra på något av det, men jag gillar själva pysslandet med det.

Idag tänkte jag bara visa upp ett litet enkelt kort, som också är med i utmaningen hos Crafts and Me Challenges: Challenge 105 Anything Goes.

Önskar dig en riktigt fin helg! Hoppas vi ses snart igen.
Kramar Outi


1 kommentar:

  1. Superfint kort!! Ibland ar det enkla helt underbart vackert och det här är verkligen ett sånt tillfälle!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera