fredag 26 april 2013

Flower Power ATCs

Hi to you all in blogland! Today I'd like to share my first attempt at making ATCs. It was great fun and I'm already planning for the next batch :-)

I'd like to enter the current "Use dies" challenge at Card and Scrap. I've used Tim Holtz Tattered Flowers dies and an atc die. If you would like to exchange cards with me, just leave me a comment and let me know where I can find you. Thanks for stopping by. Have a nice day!
Hugs, Outi



Hej på er alla i blogland! Idag visar jag mitt första försök att göra en serie med atc:er. Det var kul och jag planerar redan för nästa omgång :-) Bra information om atc:er inklusive en länk till en pdf-fil med färdiga baksidor hittade jag hos Scrapptorget.

Jag vill delta i utmaningen hos Card and Scrap där man ska använda dies. Jag har använt Tim Holtz Tattered Flowers dies och en atc die. Om du vill byta kort med mig, lämna en kommentar så jag hittar till dig. Tack för att du tittade in. Önskar dig en fin fortsättning på dagen.
Kramar, Outi

1 kommentar:

  1. Åhhh så lækkert ♥

    1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
    knuzzz♥

    SvaraRadera