måndag 1 april 2013

Scraplagrets påskcrop utmaning 8

Här är mitt bidrag till Scraplagrets utmaning nr 8 i Påsk-cc:n. Man ska göra något som piggar upp, något man blir glad av, i mixed media. Jag valde att göra en serie i ATC-format. Det blev små kort i färger som gör mig glad. På korten har jag använt gesso, dylusions ink och inca-gold. De är gjorda av små spillbitar av mönsterpapper och orden är de sju ledorden för pilgrimer. Jag har tänkt att ha dem med mig på en del vandringar i år. (Är du nyfiken och vill veta mer om pilgrimsvandring kan du titta in på Pilgrimscentrum i Vadstena.)




Tack för att du tittade in idag! Hoppas att solen lyser på dig!
Kramar Outi

2 kommentarer:

  1. Vad fint du skapat i härliga mysiga färger. Snyggt att du sytt på korten. Tack för att du vill delta och lycka till.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga kort - kan verkligen tänka mig att de fungerar som tankeställare när man behöver flytta sitt fokus! :-)
    Självklart får du använda min dotters visdomsord - det gör mig bara ännu stoltare! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera