söndag 13 oktober 2013

Another Shabby Angels Card - Ytterligare ett änglakort

Hello! Just popping in here to show my interpretation of the card sketch at The Shabby Tea Room. This weekend I'm busy making Christmas cards. The new owner of the local flower shop has ordered a batch of cards for Christmas and frankly I don't know how many I will manage to produce. I'd like to send out some cards to family and friends also... pleasant worries though - lol!

Thanks for stopping by today. Hope you're having a wonderful autumn weekend!
Hugs, Outi


Hej! Bara ett kort inhopp på bloggen idag. Här är min tolkning av sketchen hos The Shabby Tea Room. Den här helgen är jag upptagen med att göra julkort. Den nya ägaren av blomsterhandeln där jag brukar sälja kort, har beställt en bunt julkort och ärligt talat vet jag inte hur många jag hinner göra. Jag skulle ju vilja skicka ett gäng kort till släktingar och vänner också... men det är ju tack och lov trevliga bekymmer, he he he!

Tack för att du tittade in här idag. Och tack för underbara, vänliga och peppande kommentarer! Hoppas att du har en riktigt härlig hösthelg!
Kramar, Outi

4 kommentarer:

  1. Ååå, vilket ljuvligt julkort och så vacker vintagestil med de milda bruna färgerna. Jättekul med en beställning, hoppas du får tid till att scrappa på till den och de egna korten.
    Ha det gott!
    Kram
    Rosemarie

    SvaraRadera
  2. All of those layers and textures...ohhh my, so beautiful! Thanks for joining us at The Shabby Tea Room

    SvaraRadera
  3. Fantastic vintage look :) Thank you for joining TSTR challenge!

    SvaraRadera