fredag 22 november 2013

All White - Helt vitt

Hi all! Hope you're fine and looking forward to a fabulous weekend. I'm not feeling all well today. I've taken medication against depression for nearly two years. A month ago I had a meeting with my doctor and we agreed on my being stable enough to end this period of medication. Naturally I was very happy about this, and I've really been feeling great lately. But despite a decreased dose of medication there are troublesome side effects when phasing out. That's what I've been experiencing the last few days. Hopefully this will pass very soon. Meanwhile, I've had some fun in my crafting-room and produced this all white creation for the challenge at The Ribbon Girl Blog - November Colour Challenge.

This card was also entered into the challenges at:
Divas by Design: Make It Pretty
Charisma Cardz: Challenge 46 Christmas

Thank you for stopping by today. Wishing you all a fine weekend.
Hugs, Outi


Hej allesammans! Hoppas ni har det bra och kan se fram emot en härlig helg. Jag mår inte riktigt bra idag. Jag har medicinerat mot depression i närmare två år och för ungefär en månad sen hade jag ett möte med min läkare och vi var överens om att det var dags att trappa ner. Självklart var jag väldigt glad över detta, och jag har mått ovanligt bra på sistone. Men trots en minskad dos av medicinen, har den tråkiga biverkningar medan man trappar ner. (Yrsel, huvudvärk, illamående...) Det är vad jag har känt av de senaste dagarna. Förhoppningsvis går det över väldigt snart. Idag har jag i alla fall haft det lite trevligt i pysselrummet och gjort det här vita kortet till utmaningen hos The Ribbon Girl Blog och deras novemberutmaning.

Tack för att du tittade in idag. Önskar dig en riktigt trevlig helg.
Kramar, Outi



4 kommentarer:

  1. Beautiful card Outi - I hope you soon feel well - thank you for joining in with the Ribbon Girl November Colour Challenge, Mary x

    SvaraRadera
  2. Very beautiful! Hope you'll be feeling better soon! Thanks for sharing and joining us at Divas by Design this week. Hugs, Mirella

    SvaraRadera
  3. such a pretty card and thanks for sharing with us at Divas by design hope to see you back next week

    SvaraRadera
  4. Lovely Christmas card, thank you for joining us this week at Charisma Cardz xx

    SvaraRadera