tisdag 12 november 2013

Scrapbutikens julkortsutmaning nr 6

Oj, oj, oj - jag höll på att missa Scrapbutikens julkortsutmaning igen! Ändå började jag på kortet i god tid, och sen glömde jag bort det för att jag kastade mig över något annat. Och nyss besökte jag en blogg där jag blev påmind om utmaningen. Det verkar finnas fler som är ute sista dagen ;-)

Temat denna gång var vintage och här är mitt bidrag. Pärlorna ser tyvärr svarta ut, men de är i verkligheten bronsfärgade. Belysningen över köksbordet är väl inte lämpad för exakt färgåtergivning vid fotografering...


Tack för att du tittade in idag! Ha det gott!
Outi

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du hann! Det blev jättefint! Älskar den dubbla rosetten och alla fina blommor!
    Spetsen och det rivna musikpapperet ger fin vintage känsla!

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning, Lycka till!
    Helene

    SvaraRadera