torsdag 2 januari 2014

Mandala

Wishing you all a prosperous new year 2014 dreams coming true, new goals achieved and so forth. The other day I entered into a challenge at Facebook drawing a mandala a day during January. As I had never ever drawn a mandala before I got the necessary inspiration from YouTube How to Grow a Mandala. These are my mandalas for January 1st and 2nd.

This was great fun and I'm sure I will enjoy doing this every day now.
Keep the inspiration flowing!
Hugs, Outi


Önskar er alla ett riktigt bra nytt år 2014 då drömmar besannas och nya mål nås. Härom dagen antog jag en utmaning på Facebook som går ut på att rita en mandala om dagen under hela januari månad. Eftersom jag aldrig någonsin hade ritat en mandala tidigare, fick jag all nödvändig inspiration från YouTube How to Grow a Mandala. Det här är mina mandalor (heter det så i flertal???) för 1 och 2 januari.

Det här var otroligt roligt och jag är säker på att jag kommer att gilla att göra det här varje dag.
Låt inspirationen flöda!
Kramar, Outi

1 kommentar: