fredag 21 mars 2014

Joline's Birthday Card

Long time no see... I've been busy doing other things than spending time in my crafting room. Apart from working full time at the church and the cemetary, I have also started up my own business where I teach mindfulness. Having worked as a folk high school teacher, a profession found only in the Nordic countries I believe, I still love working with adult learning.

But back to crafting now. Today I'd like to share a birthday card I made for our youngest grandchild who turned six yesterday.

This card was also entered into the following challenges:
Card and Scrap: utfordring 72 - bruk blonder och/eller bånd
Kort o Mania: utfordring 104 Bingo Board - I've chosen half pearls-dies/punch-text
The Shabby Tea Room: 210 Anything Goes

Thanks for visiting. Have a great day!
Hugs, Outi


Det var länge sen... på sistone har jag varit upptagen med annat än papperspyssel. Bortsett från att jag fortfarande jobbar heltid i kyrkan och på kyrkogården, har jag nu också startat en egen firma där jag undervisar i medveten närvaro, mindfulness. Innan jag började jobba i kyrkan, arbetade jag som folkhögskollärare och jag älskar fortfarande att vara verksam i vuxenutbildningen, så det här med eget företag passar mig jättebra.

Men, tillbaka till papperspysslet. Idag vill jag visa födelsedagskortet som jag gjorde åt yngsta barnbarnet som fyllde sex igår. Nu ska vi strax iväg och gratta henne.

Ha det så jättebra nu!
Kramar, Outi

4 kommentarer:

  1. Stunning and gorgeous card!!! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "anything goes" challenge!!
    Diane DT

    SvaraRadera
  2. Så nydelig kort du har lagd :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvaraRadera
  3. Nydelig kort :=)
    Takk for at du dletar i utfordringen hos Card and Scrap
    DT-Anita

    SvaraRadera
  4. Så smukt et kort. Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvaraRadera