lördag 31 maj 2014

Tag Time!

Sun is shining and nature is showing it's beauty. Our garden gets it's visits from several species of birds, though unfortunately our cats have chased both the ducks and the large geese away. I never thought our cats would dare to attack such large birds, but I was wrong. Thank God the birds weren't harmed in any way.

Despite fabulous weather I dwell in my crafting-room. I have just finished a small bunch of tags made from my stash of scrap pieces. This ultra Swedish blue and yellow is a new favourite colour combo of mine. I was born in Sweden but both my parents were Finnish, so I get ambivalent every now and then about being a patriot. Only when Finland and Sweden meet in any sports games my loyalty lies with Finland, to the great amusement of my husband-in-law who loves to tease me about it. Particularly if Sweden turns out the winner... hmm... Anyway...

This tag was also entered into the following challenges:
Moving Along With The Times: No Image
Crafty Catz: Challenge #233 Anything Goes

Thanks for stopping by! Have a great weekend.
Hugs, Outi


Solen lyser för fullt och naturen visar sin vackraste sida idag. Många olika fågelarter besöker vår trädgård dagligen, men tyvärr har våra katter skrämt bort både änderna och gässen. Jag trodde aldrig att katterna skulle ge sig på att jaga så stora fåglar, men jag hade fel. Tack och lov har ingen av fåglarna blivit skadad.

Trots det härliga vädret sitter jag i pysselrummet. Jag har just gjort färdigt en knippa tags av blandade spillbitar. Den helsvenska blågula färgkombon har blivit en ny favorit. Jag är född i Sverige av finska föräldrar, då det där med att vara patriot är lite tvetydigt. Det är bara när Sverige och Finland möts i någon sport, typ hockeyfinal, som jag helhjärtat håller på Finland, till min sambos stora förtjusning eftersom han älskar att retas ifall Sverige skulle råka vinna... hmm...

Som vanligt passar jag på att delta i ett par utmaningar, se ovan.

Tack för att du tittade in! Önskar dig en härlig helg,
Kramar, Outi

2 kommentarer:

  1. Beautiful tag Outi love the flower's thank you for joining us this week at Crafty Catz
    Hugs Dianne xx (DT)

    SvaraRadera
  2. Lovely tag! Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x

    SvaraRadera