söndag 13 juli 2014

Julis tävling hos Hobbyworld

Hej allesammans! Första semesterveckan går mot sitt slut... Det har varit en bra vecka, jag har vilat, fixat i trädgården, hunnit läsa ett par böcker och tillbringat en del tid i pysselrummet. Inget solande och badande för min del, men veckan har verkligen varit lämpad för sånt.

Hos Hobbyworld kan man just nu delta i deras julitävling. Där finns en fin, väldigt användbar skiss som man ska utgå ifrån. Jag kan tänka mig hur man kan göra en massa läckra lay-outer efter den skissen, så gillar du att göra lay-outer så kika in hos Hobbyworld.


Eftersom jag oftast gör kort, blev det ett kort denna gång också. Jag fick en idé om att använda småsnuttar av band och spetsar i stället för att jobba med mönstrade papper (som jag är så galen i!). Har aldrig gjort något liknande tidigare, men det var kul att testa.

Tack för att du tittade in här idag!
Kramar, Outi

5 kommentarer:

  1. Superläckert kort!

    Tack för att du är med och utmanas hos oss på Hobbyworld!

    / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  2. Hur fint kort som helst! Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld! :)

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  3. Härlig och färgglad:)
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
    Kram Tesa/Therese

    SvaraRadera
  4. Härligt tolkning och vad kul att du har gjort ett kort.

    Vad roligt att du varit med och tolkat min skiss inne på Hobbyworld!

    kram Katja

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kort! :)
    Tack för att du deltar i tävlingen hos Hobbyworld! :)

    SvaraRadera