söndag 2 oktober 2011

Flower Princess - Blomsterprinsessan

Hello everybody! Hope you're having a great weekend. I will soon be off to work but first I'd like to share a scrapbook lay-out. As some of you might notice I am at a beginner's level when it comes to lay-outs. This is the fourth lay-out I've ever made. I have been inspired by Ingvild Bolme who is currently designing for Prima. Just love her work.

This lay-out features my dear niece Moa. As most little girls she had a period when a princess dress would make her day:)

This project was also entered into the following challenges:
Allsorts Challenge Blog: Week 123 - 5 Flowers
Stamp, Scrap & Doodle Saturdays: Anything But A Card

Thanks for stopping by today.
Outi xxx


Hej allesammans! Hoppas ni njuter av ett härligt veckoslut. Jag ska snart iväg till jobbet, men först vill jag visa en lo. Kanske märks det att jag är på nybörjarnivå när det gäller lay-outer. Det här är den fjärde och senaste jag gjort. Jag har hittat mycket inspiration hos Ingvild Bolme som skapar åt Prima. Hon gör så fantastiskt fina saker!

På den här lo:n syns min kära systerdotter Moa. Som många småflickor hade hon en period när en prinsessklänning var höjden av lycka:)

Med den här lo:n deltar jag också i utmaningen hos Allsorts där man ska använda minst fem blommor. Tror jag klarar den biten av utmaningen i alla fall:)

Tack för att du tittade in. Ha det så jättegott idag!
Kramar Outi

6 kommentarer:

  1. Helt underbart vackert!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. A stunning layout, very pretty, Thank you so much for entering our challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
    Hugz Fleur xXx

    SvaraRadera
  3. Oh you did a wonderful job on this layout. Thank you for joining us at SSDS.
    Linda
    http://cardsbylinda.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Woow vilken vacker LO!
    Önskar dig en trevlig måndag
    Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  5. Åh vilken jättevacker LO!!
    Kram!

    SvaraRadera