lördag 16 juni 2012

Birthday Card - Födelsedagskort

Happy rainy Saturday! Rain is pouring down here which makes me very happy because it means it's okay to hide in the crafting room all day:-)

Today I'd like to share a birthday card for a twelve-year-old girl, my husband-in-law's brother's granddaughter, I hope I got it right there - LOL! This card was entered into CropStop: Challenge #76 It's a Celebration where participants are asked to display banners and/or pennants.

Thanks for stopping by today. Hope your having a great weekend!
Hugs Outi




Härliga regniga lördag! Regnet öser ner här och det gör mig så glad för då kan jag gömma mig i pysselrummet hela dagen:-)

Idag tänkte jag visa ett födelsedagskort som jag gjort till en tolvårig tjej (min sambos brors dotterdotter). Det deltar också i utmaningen hos CropStop där man ska använda banderoller och/eller vimplar.

Tack för ditt besök idag. Hoppas du får en riktigt härlig helg!
Kramar Outi

5 kommentarer:

  1. Underbart färgrikt kort!
    Ha det gott...

    SvaraRadera
  2. Härligt kort! :-)
    När jag kollade runt i din blogg så hittade jag ju det superfina kortet som du gjorde på träffen i Linköping i våras! :-))))
    Jag satt precis bakom ryggen på dej på träffen, men visste ju inte då att du var Vaktmästarn! ;-) Fränt!
    Kram
    Cattie

    SvaraRadera
  3. Adorable card! Wonderful colors and details. Thanks for joining our CropStop Banner Challenge.

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis till publiceringen i Inzpira!!
    Ett helt underbart kort!!
    *Så KUL att se*

    Fint kort i härliga färger som du har gjort här med! :)

    Hehe, be careful what you wish for - tycker snart det räcker & blir över med regn & kyla, det är mysigt att sitta ute och pyssla i skuggan av ett träd också ;)
    Kram på dig!
    //Annelie

    SvaraRadera
  5. So Fun!!! Great card! Thanks for playing with us at CropStop!!

    SvaraRadera