måndag 8 april 2013

YouDo påskcrop utmaning 4 - Anything but square

Här är mitt bidrag till utmaning 4 Anything but square hos YouDo. Eftersom jag jobbar i kyrkan får jag tillgång till en väldigt rolig typ av förpackning när innehållet är slut. Nattvardsoblaterna packas i smala, kraftiga pappcylindrar med knallröda plastlock i båda ändar. Jag norpar åt mig vartenda tomt rör så fort jag kommer åt! Här har jag altrat en sån oblatförpackning till oigenkännlighet. Så här ser de ut i original:


Och så här ser den ut nu:


Det blir en annorlunda förvaringsask eller presentförpackning.
Tack för att du tittade in idag.
Kramar, Outi


2 kommentarer:

  1. Vilken fin presentförpackning du gjort! Gillar verkligen färgerna och de stora blommorna!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt, blir nästan som en present bara den ;) Kul att du vill delta i vår påskcrop på YouDo!

    SvaraRadera