tisdag 9 april 2013

YouDo påskcrop utmaning 7 - Have fun with stamps

Här är mitt bidrag till utmaning 7 i påskcropen hos YouDo. Ha kul med stämplar är uppmaningen hos YouDo, och jag har verkligen haft roligt :-) De små stämpeldynorna jag har, kom äntligen till användning. Många färger blev det, fast de går ganska mycket ton i ton. Jag har använt tre små stämplar, två blommotiv och en liten miniswirl. Så här blev resultatet:


Helt klart använder jag inte mina stämplar tillräckligt mycket, så det här blev ett riktigt kul tillfälle att bara gå loss! Tack för att du tittade in idag!
Kramar Outi

3 kommentarer:

  1. Vilket otroligt vackert motiv det blev på det här sättet! Tack för att du är med i vår utmaning.

    SvaraRadera
  2. Det blev jätte fint, kul sätt att använda stämplar på :) Vart väldigt inspererad till att prova att göra något liknade :)

    SvaraRadera